♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Mina föräldrar. Dom mest underbaraste männsikor på denna jord! Dom som alltid ställer upp, dom som alltid får dras med mig både dåliga och bra dagar. Dom som jag har närmast hjärtat och älskar mest. Vilken skulle kunna ta deras plats ingen alls!

Men vilka är dom? Jo. Min pappa heter Ulf Tommy Roland Olsen, och min mammas namn är Anette Kristina Olsen (Tidigare Johansson). Dom har varit gifta i 18 och ett haft år nu. Som unga hade de ett gemensamt intresse, vilket såklart var fotboll.
Jag minns en dag jag satt och pratade med pappa, ochjag frågade varför han föll just för mamma. Då berättade han att han hade sett henne spela i A-Laget och hon var så bra att han höll på svimma. Pappa var också en av de bästa, så han kunde sin grej och föll för mamma. Han gick på varje match och kollade och tillslut började de träffas. Och tur var väl det!

Min pappa har ett barn sedan innan han träffade min mamma. Det är min syster Malin. Hon är 31 år och bor i Gävle. Har två underbara barn. Och jag saknar henne ofta för vi ses nästan aldrig. Tyvärr!

Pappa är en riktig klippa på att laga mat, han har ingen utbildning men han kan göra riktiga lyxmiddagar, medan mamma meckar bilar, lagar tv apparater, mobiltelefoner och allt! Hon är något sjukt händig min moder. Jag vet nog ingen annan mamma som är så smart och händig som min mamma. Hon kan allt. Jag vet inte hur hon gör, men hon gör allt. Hoppas att jag tar över både mamma och pappas kunskaper. Då blir jag glad!

Mina föräldrar, dom är inte bara mina föräldrar. De är mina bästa vänner också. Jag älskar de så djupt in i hjärtat och älskar att vara med dom. Med pappa älskar jag att pimpla på vintern, då vi kan grilla och mysa hela dagen. Just det, min pappas största intressen är sport och fiske!
Med mamma älskar jag våra filmkvällar, shoppingdagar och ja såklart alla dagar. De är så underbar människor och jag är stolt över dom.

Jag har jordens BÄSTA föräldrar! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0