Annandag påsk

Måndag, lov, totally ledig. Kan det bli bättre? Önska bara att det vore så ett tag till så man hann med allt plugg..

I lördags hade jag väldigt kul, faktiskt var det en av de roligare fest som varit på länge nu. Bra DJ, mycket folk, bra folk och stämningen var i topp. Och jag vet att vissa inte tycker det, men bryr mig inte ett skit. He he. Bilder tänker jag inte visa, de som hamnade på kort av Stellan var förfärliga. Aldrig sett något så fult så nej, no pics. Hur som, festen var fantastisk.

Igår så var man väl kanske lite halv seg. Gick en promenad i solen, städade åt Joel (HUR SNÄLL?!) och chillade mest. Satt själv hos honom till fyra ungefär då hans föräldrar kom hem. Sedan blev det bara hemma kväll med chilinötter och film.

Idag kom Malin hit. Min halv syster. Hon åkte för cirka en timme sedan och kom runt 12 tror jag. Så det har varit en lång dag. Nu kanske det är bäst att jag pluggar lite, eller vad tror ni? Tio prov/uppsattser på två veckor. Jippie! Jag har endel att göra nu fram över kan jag ju faktiskt tala om för er. Det låter som mitt lov kommer att bli förtjusande...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0