Varför känns det förjävligt?

I Onsdags blev det utgång på kalas med Jen och Emma. Vi kan kalla den för en kalas kväll. Mycket vimmel och kul. Dock slutade kvällen/natten sämre. Kom hem klockan 8.00 ganska sliten. Jag sov till tre utan tvekan och ångest.
Igår blev det bio, luftslottet som sprängdes. Mycket sevärd film. Jätte bra! Sen hände inte så mycket mer, segdag typ.
Idag började skolandagen med ett prov i naturkunskap. Kul att fröken Olsen hade pluggat. Not!

Det här kanske första gången jag absolut hatar beach kläder. Jag vill inte ta på mig det, jag får ångest. Det är kallt och alla kläder ser så otroligt fel ut. Det är inte rätt. Jag vill inte ha det på mig. och alla sommarskor, vart är ni? Dom är totally borta eller obekväma. Känner mig verkligen taggad på beach party! Not.
För er som inte förstår så är det beach tema på krogen ikväll och jag ska eventuellt gå. Nu tycker alla jag är knäpp, men varför beach tema? Så ruttet.

Vi får se helt enkelt hur jag gör. Men det börjar bli ganska stressigt. Med tanke på att jag inte har hoppat in i duschen, inte valt kläder/skor/smycken heller inte smink. Det här suger. Jag kommer dö av stress.

I mitt horoskop stog det "Va med dina nära och kära, gå inte ut i vimmel och mingla du kommer bara bli besviken" typ. Det känns väldigt passade, verkligen.

Hoppas alla får en bättre kväll än mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0