Hur awsome blir inte denna helg?

Börjar med en mysig fredagsmys dag/kväll/natt eller vad det nu är. Kalla det vad ni vet vet jag. Sedan fortsätter lördagen med en suverän förmiddag, vid halv 8 ska jag julstäda huset. Bort med de vanliga och in med de juliga. Det ska vara tomtar, tomtar, tomtaaa-ar. Sedan vid tio taget bär vi oss iväg mot valbo för att handla de sista julklapparna. Dock har jag inte så många kvar. Det känns lite bättre faktiskt, när jag vet att jag inte behöver stressa in i sista dagen. Efter det fortsätter helgen med återigen mys. Inga kommentarer, men det kommer bli fruktansvärt mys. Jag ser fram emot det.

Nu kanske jag borde sova om jag ska vakna senast halv 8? Eller vad säger ni, tror ni att jag är pigg imorgon om jag stannar vaken en stund till?

Skulle inte tro det, godnatt.


Kommentarer
Postat av: Simon Olsen

Nej det är du inte. Pappa såg inte ens att det var du sa han. :) Godnatt! ♥ ♥

2009-12-19 @ 07:56:01
URL: http://siimonols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0