Fredagsmys

En helt dag i skolan - CHECK!
Jag har haft sexualkunskap och tro mig vår klass är kung på att komma på namn till penis och pulla. Det låter ju lite haft knepigt, men vi fick starta lektionen med att skriva upp alla namn som vi kom på. Allt från kuk - lem och allt från fitta - gleggveck. Ja. Ni ser. Man bli äcklad av orden, och ni har dock tur att ni inte får veta alla. Vi hade kul och det kanske är huvudsaken och en annan grej. Vi tävlagde mot en annan klass, och dom som känner mig vet hur jag är. Förlora? NO WAY! Gissa vilka som vann då? Såklart gissar ni rätt. Vi vann. Vi hade 33 penis namn och 29 namn till pullor.
Dagen fortsatte med formgivning, där vi körde lekar och julkort. Skoldagen avslutades med psykologi. Vi fick anteckna en massa och jag kom på (för 10000000 gången) att Emma kommer att sluta som psykolog. Jag är säker.

Nu sitter jag här och knappar på tangentbordet medan mamma pratar i telefon, jag ska tvinga henne att sluta så jag kan kolla på en bra film och äta gott & blandat med henne. Vem tackar nej till fredagsmys? Inte jag. En ännu en vit helg är bara bra för min del just nu, när allt känns upp och ned. Jag behöver vara nykter och tänka. Så mys helg är inget fel.

Imorgon blir det till att handla julklappar och förhoppningsvis får jag som jag vill. Men troligtvis inte.

Nu: Film, gott & blandat, hallon soda/isvatten (för min del), filtar, ljus och bara min familj. MYSI GOSI!


Kommentarer
Postat av: din

njaaaaaaaaaaaaaaaaaa, du har fel, för tusende gången! <33333

2009-12-18 @ 20:50:08
URL: http://emmaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0