SNARK SNARK

Ligger i sängen helt nyduschad och fräsch, lyssnar på när Emma snarkar. Det låter som att det är skönt att sova litt. Idag har vi ätit pannkakor, solat, kollat på new girl, umgåtts med vårt kollektiv, lagat köttgryta, slappat, tvättat och nu ska vi snart hämta vår tvätt sen ska Emma iväg och jobba natt och jag öppnar imorgon så när hon kommer hem åker jag till jobbet. Haha.

Idag har varit en ganska bra dag, fick dock ingen tatueringstid när jag hade velat men men, det får gå. Kanske kan göra en någon annanstans då. Tips?

Idag saknar jag min familj och pojkvän extra mycket! <3

Nej, nu måste jag hämta tvätten som hänger dem läskiga torkskåpen i tvättstugan. Höhö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0