I'M MR. LONELY

Nu är det bäcksvart i rummet, lägenheten är tyst som i graven. Emma är på jobb, Josefin festar, Linn chillar i sitt rum, Hannah sover, Emma H är i Sverige och Cicci är hos Tom. Jag vill ha min Joel här!! Fast jag borde sova och borde ha sovit någon timme nu men har lite hemlängtan nu då blir det litt svårare att sova helt själv när det är så tyst och tomt här. Fy!

Nu ska vi se, vad har jag gjort mer ikväll? Inget nyttigt som jag borde, jag borde ha tränat, ätit sallad och brytt mig om min hälsa. Tvärtom då har jag ätit kladdkakemuffins som blev katastrof, kollar på film, latat mig i soffan. Men jag har städat sovrummet och köket så alltid lite plus där. Önskade dock att jag hade kommit igång med träningen men nej, latmask kalla mig latmask!

Buhu, nu ska jag sova i mitt kalla, mörka och tysta rum.

Just ja, grattis Aron på din 25 års dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0