BACK ON TRACK

Tror vissa är ganska less på läsa "enchiladas" (vissa menar jag då mamma och emma) hehe. Men nu har mitt liv förändras lite sen jag skrev senast, vilket var i maj. Men ändå, numera bor jag i ett kollektiv mitt i oslo. Så nu jobbar och bor jag här. Inte nog med det bor jag med min bästa Emma. Hur bra?! Så jag tjänar cash, bor med min bästa vän, testar något nytt, prata norska, träffar nya vänner och bor inte i Sverige. Men det finns negativa sidor också, jag bor långt ifrån min pojkvän, min familj och min Kevin. Jag får inte mat serverad efter jobbet och våran säng är inte helt fungerande, jag är morsan i huset. Men jag lever med det, om 15 dagar är jag i Sverige i hela fem dagar. Gud vad jag saknar alla! Det ska bli underbart. Nu jag snarka ner mig i sängen brevid gris-emmet. Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0