HEM LJUVA HEM

Igår fyllde min fina bästa vän 21 år. Hon är värd mer än all guld som finns i världen, med henne mår jag bra med henne är jag säker med henne har jag kul. Med henne får jag vara jag. Alla har det verkligen inte så bra som mig, i know det är helt omöjligt. Jag är gladast i hela världen att just Emma Olsén är min bästa vän! <3

Idag är det kanelbullens dag så jag ska upp och baka åt min fina familj nu. Sen kommer Sofia och Kevin hit ännu mer mys. Detta kommer bli familjens dag hoppas att min älskade lillebror dyker upp. Jag har verkligen saknat hela min familj och alla mina vänner. Ni slår allt! Ni är bäst.

Nej, nu är jag verkligen sugen på kanelisar så måste sätta fart att baka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0