AO NANG BITCHES!

Nu sa! Har inte haft tillgang till dator eller telefon sa nu ska jag val skriva nagra rader om vad vi gjort.. Det var verkligen en kaosad flygresa, herre gud!! Emelie spydde och jag kunde inte svalja mitt vatten sa det bara sprutade ut ur nasan, vi satt som tva arslen, trangt och javligt! Flygen var sena och vi var tvugna att stressa sonder. Nar vi kom fram till Bangkok var det passport ko i 2 timmar, vi holl pa att do! Sen val framme sprang vi vidare till flyget till Krabi town. I Krabi kopte vi en biljett som skulle ta oss till Phi Phi, men da hade sista farjan redan gatt sa vi fick bli kvar i Krabi och var kvar dar i 2 dagar. Vi hann med att aka pa en battur ut till olika oar, kolla pa apor, grottor, olika fiskar och sma hajar, shoppat, atit god mat och badat i swimming pool. Sen idag akte vi till Ao Nang, vi har fixat naglarna och glitit runt (shoppat naturligtvis!). Ikvall hoppas vi att fa traffa Emelies foraldrar och syster som ocksa bor i Ao Nang eller 1 mil utanfor. Vilket ar sa dumt, sjalv bor vi narga meter fran stranden, mitt i centrum, hihi! Skriver mer sen, nar tiden finns! Sa alla nara och kara, jag ska forsoka fixa telefon sa jag kan ringa. Just nu strular det lite, kan bara ringa Thai nr! Vi har det bra i alla fall, jag oh min Emsaln. PUSS

Kommentarer
Postat av: sajmon

Blogga mera nu syrran! Måste ju få höra vad ni gör ;) puss!

2012-02-11 @ 07:38:07
URL: http://literosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0