Partaj

Igår efter eventet åkte vi hem till Jennifer. Då vi åt mat och sedan fixade oss och drog iväg på fest. Det var roligt, dock lite, lite folk. Eller hur jag ska skriva det. Just ja, våla killarna var på plats, gissa om man blev chockad? Ha ha. Men det var roligt att dom kom! Som vanligt så ska några töntiga killar bråka, slåss och bete sig som de vore djur eller något. Helt galet att man ens slår en annan människa så, nej jag fattar då inte vad dom tänker med. Idioter. Vid tre började det att dö ut och då gick vi hem till Jennifer och sov. Somnade kanske vid fyra och skulle upp sju, eller vi gick upp då och gissa vem som är totally död efter tre timmars sömn? Sandra Olsen. Jag. Jag dör här och nu tror jag, eller kanske somnar. Hur som, nu jävlar måste jag börja jobba lite med eventet.
Ha en bra dag. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0