Örbyhusdagen med min älskling

Har umgåtts med mitt hjärta hela dagen och det är lika underbart som vanligt. Hon har varit den där biten som saknades många år i mitt liv. Hela pusslet var nästan lagt innan gymnasiet, men det var en bit som saknades. När jag sedan började i samma klass som min bästis Emma och började umgås föll biten på plats. Konstigt nog hette båda två Olsen i efternamn och båda var Norska. Helt otroligt. Sedan med tiden märker vi hur mer och mer lika vi är. Vi hör i hop. Jag skulle aldrig klara mig utan dig Emma. Du är bäst och jag älskar dig mest. Best Friends forever! ♥

Just nu har jag varit hemma i en timme. Har på den tiden hunnit ätit kebab och ska tillbaka till Örbyhus om en timme för att festa vid IP med Emma. Det blir nog en toppen kväll. Försommar tider, HEJ HEJ!

Nu ska jag lägga mig och gosa med mamma innan jag ska åka iväg igen.
Ha en bra kväll, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0