ONE WEEK

Har inte skrivit ett ända inlägg på en vecka. Har inte ens berättat om kryssningen, eller vad jag gjort i veckan. Det är skandal. Men gosh så skönt jag har haft det. He he.

Men hur som, kryssningen för en vecka sedan var lätt den bästa. Jag hade as kul vilket mina vänner också hade. Underbart helt enkelt. Lite bilder och så kanske dyker upp. Då slipper jag skriva en uppsats om hur det var, för bilder säger mer än tusen ord, eller hur är det? :)

Under veckan har jag gjort nationella prov, vilket inte gick så bra. Sedan har jag pluggat, varit med Emma från torsdag till lördag. Sedan på lördagen kom Joel och grabbarna och hämtade mig för grillning och bada tunna. En fantastisk kväll hade jag.

Nu sitter jag här, snart klar med min uppsats. Eller jag har i alla fall skrivit en början. Lite mer än halva. På någon timme så det här är inga problem! He he. Säger jag nu...

Ikväll ska jag kolla på Avatar med mamma och Sofia sedan blir det sova efter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0