Om du bara visste...

Vill ni veta hur mycket jag har fått gjort i dag? Inte ett skit är gjort för mina papper verkar vara hemma hos Jenny som bor 5 mil här i från. Underbart. Mina betygsätts idag, IDAG! Klockan 00.00 ska absolut allt vara klart. Jag har inte gjort ett skit idag. Jag städade, eller röjde bort mitt rum istället. Bra Sandra.
Nu känns det bara förjävligt. Jag orkar inte, jag vill inte! VARFÖR SKA JAG TA STUDENTEN FÖÖÖÖR? Jag vill inte!

Jag får peppa mig själv genom att lyssna på Hoffaestro och kanske försöka komma ihåg vad som står på pappren som är hps Jenny. Nej, fan det är helt jävla omöjligt. Det är Naturkunskap det handlar om. Sinnes.


... att jag alltid kommer älska dig mest, det är det som är det värsta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0