Om åtta dagar tar jag studenten

Ledig från skolan idag då, underbart skönt! Vaknade åt frulle, sov lite igen gick upp och tänkte sola med sofia med fanns inga tider lediga, typiskt.. Då åkte vi hem till mig och åt lunch och sen opererade jag bort min äckliga leverprick idag. För ungefär en timme sen. Nu kanske jag kan hälsa normalt på folket i sommar. He he. (Den satt i armhålan!)

Nu funderar jag på om jag ska in till Tierp och leta mors-dag present. Mors-dag på söndag och jag har inte köpt något till min bästa mamma, inte okej



OM ÅTTA DAGAR! LITE FÖR KORT TID, HALLLÅÅÅÅ?! Jag håller på bli tokig. Jag börjar fan bli gammal. Inte roligt det här alltså..


Besluts ångest! Hultsfred eller Peace & Love?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0