Fördjupning, Historia.

Sitter och försöker plugga Historia, det är en fördjupning som snart ska in och jag har knappt börjat. Det känns inte allt för lovande. Jag har dock valt ämne att skriva om, och det känns bra. Nu ska jag bara komma på hur jag ska skriva ihop detta på bästa möjliga sätt.

Nyss skrev jag klart en Religions uppgift, eller jag renskrev den för att jag hade skrivit så fult för att kunna lämna in den, så nu är det klart. En annan uppsats är utskriven som jag ska lämna in på onsdag. Det känns i alla fall bra att jag har satt igång, kanske ska stanna uppe resten av natten för att plugga?

Eller inte.

Nu skiter jag i det här och går och kollar på film med mamma istället.
PUSS och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0