Wild world

Sitter här och känner mig helt slut. Idag ville jag bara springa ifrån jobbet och aldrig mer komma dit. FY FAN vilken dag det har varit. Kändes som jag nästan slutade att andras där ett tag. Jag orkar verkligen inget annat än sitta här och lyssna på hög jävla musik just nu. Fy fan vad jag är less på det här.

Det här nog första gången i mitt liv jag säger detta. JAG VILL TILLBAKA TILL SKOLAN!!!!!! Men det är så jävla sant. Jag orkar inte med det här, det är fan det värsta jag varit med om. Ursäkta mitt språk men det är så jag känner. Ett jävla helvete är det. Det här suger. Känner mig nästan sjuk för allt suger som har med praktik att göra.

Jag behöver min älskling.

Hur som, jag kommer nog få sitta här själv resten av kvällen. Titta på en bra film och bara ha allmänt tråkigt. Det är min dag idag. En förjävlig dag så att skriva.

Dock finns det ett plus. Solen skiner och lyser i min vardag, just vad jag behöver. Synd att jag inte kan ta del av solen bara. Jag går runt i butiken och ruttnar bort. Ge mig sommar nu. Jag är less på allt.

I sommar är det sol, jag blir glad, det finns mer att göra, jag tar studenten, fester, grill, bad, vatten, sprit, hultsfred och allt är så uuuuunderbart!


Kommentarer
Postat av: dinjen

synd att jag saknar dig, vi måste ses snart ! <3

2010-03-09 @ 19:20:50
URL: http://jenniferstahlberg.blogg.se/
Postat av: Elina

ojoj, är det så illa? Fy.. låter inge vidare de där inte.. ;/

2010-03-10 @ 21:52:52
URL: http://youmeandourbaby.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0