Uppsala med min ängel

Tjolahopp tjolahej.

Idag har det varit en fantastisk dag med Emma. Jag åkte 06.30 till skolan för att fixa nytt busskort och prata lite smått med lärarna. Jag var klar klockan 10.00 och Emma skulle vara i stan efter 12.00 så vad skulle jag hitta på för skoj då? så jag gick lite på stan, gick även och hälsa på Joel. Precis när jag möter upp honom har brandalarmet gått och brandbilar är överallt. Dock skulle han ha lektioner så jag fortsatte till Fyrishov där jag och Emma skulle vara, för det var en jobbmässa där, som vi skulle befinna oss på.
Jag var där 11.20 så väntade en timme på Emma. Men kul hade jag ändå, för det fanns en jäkla massa roliga people att kolla på. He he.

Jobbmässan gick bra. Vi hade kul och det är väl det som är huvudsaken. När vi var klara där var det dags för käk. Vi lunchade ett bra tag och hade det väldigt mysigt. Efter det gick vi runt på stan och kollade kläder. Köpte även lite till vår outfit till på Lördag. Då vi ska på Mickis och Emmas fest. Deras tema är 80-tal. Då menar jag skrikiga färger, glitter och glamor. Vi ses i neon ljuset. Eller? He he. Hur som, vi kommer vara mycket snygga. Vid 16 tiden höll både jag och Emma på att dö. Vi var totally slut i kroppen så vi gav upp, gick till Hemköp och köpte en box päron-splitt. Satte oss i Svava gallerian och smällde i oss två stycken. Gott var det.

Efter klockan tickade kvart över 5 begav vi oss hemåt. Jag åkte då direkt till Sofias pojkvän, Micke som idag är 23 år fyllda. Grattis till honom. Har fikat lite och pratat i många timmar nu. Kom precis hem och är väääldigt trött just nu. Inte så konstigt att jag är trött, jag är förkyld, kanske sjuk men orkar inte inse det bara. Kanske borde hämta is-vatten och sätta på en bra film. Det lockar mig.

Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0