This is killing me

Har jobbat hela dagen idag. Fick dock sluta en timme tidigare, så kom hem halv sex istället. då satte jag igång med att laga mat med mamma och fixa lite inför middagen. Vid sju tiden plockade jag fram matematik böckerna för att lösa några uppgifter. Det gick rätt lovande denna kväll med varav 28 uppgifter hade jag 23 rätt. Det var rätt kämpigt mot slutet men det gick. Efter räknandet så blev det lite prat med mamma och hon höll på att fixa med Simons dator och han går det inte att prata med som vanlig, för han är alltid lika självisk och egen kär så man blir bara tokig. Men kanske är i fel ålder just nu. 

Hur som, just nu ska jag kolla på film med mamma. Jag skulle ha tränat idag, men tiden rann iväg och nu känner jag mig för trött och klockan är på tok för mycket. Men imorgon ska jag köra i en timme. Utan tvekan. 

Hoppas alla får en bra kväll. Jag önskar alla en god natt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0