The reef

Nu har jag kollat på film, ätit lite onyttigt med mamma vilket vi inte borde göra såhär en måndag men alla gör vi fel. He he.

Vi kollade på Into the blue 2 - the reef. Den var faktiskt bra enligt mig. Jag gillar den typen av film medan mamma gillar action, hit och dit. Så ja, mamma somnade för att hon inte tyckte att det hände speciellt mycket. Jag låg med öppna ögon och tyckte att den var fantastisk. Så jag rekomenderar den verkligen. Om du inte sett den, se den!



Jag borde gå och lägga mig nu så jag orkar jobba imorgon. Men nej, jag måste plugga. Vad är detta för påhitt? Att man måste plugga under sin apu. Det är så dåliga planeringar i vår skola så jag ångrar att jag ens började där. Fast på ett sätt är det lovely. Om jag inte hade börjat på GUC hade jag heller inte träffat mina godingar. Så ett litet plus blir det. Men just skolan får 2 av 10, detta är p.g.a av en fin och frech skola. Bra utrustning som datorer, kameror och media prylar. Men minus till allt annat.

Hur som, nu ska jag ta min matematik bok och gå. Låter det spännande? Eh. nej.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0