Rubriker är inte min kopp av te

Det har rullat på idag på jobbet, dock känner jag att jag börjar bli sjuk. Peppar, peppar!

Idag ska jag städa och leta rätt på massor av papper, kanske kopiera lite plugg papper till Emma (hon med den stora kollen, eller?). Sedan ska jag försöka hinna med att måla en vägg och plugga lite.

Jag satt och tänkte på skolan igår och fick tokpanik. Om ca 30 dagar slutar praktiken och då ska psykologin, matten, engelskan och lite andra ämnen vara klar med dess prov. Det ger mig tokpanik! För det första, matten tog längre tid än vad jag trodde, psykologin har jag inte börjat med, inte engelskan heller. Shit!

Jag vill bara tala om att jag saknar min Emma, jag skulle vilja träffa henne och bli lite glad. Hon är en sådan som man får bra energi av och mår bra. Min älskade vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0