Precis som jag trodde

Är jag totally slut körd. Efter en vecka med jobb, åtta timmar om dagen och plugg 2-3 timmar och en timmes träning på det, gör så jag inte har någon tid alls för datorn. Jag är as trött hela tiden och trivs inte alls med det här. Jag behöver energi. Några tips till mig nu känner jag för jag finner inte min egna energi.
Det är nu jag behöver Emma. Min positiva Emma som talar om på ett ganska psykat sätt hur jag ska tänka. Jag behöver det nu känner jag. Hon är bra hon, min egna psykolog. He he.

Idag blir det en lugn hemma kväll. Lite finare middag med la familia om en stund och sedan allmänt fredags mys.

Imorgon åker jag och mamma iväg tidigt och köper in grejer till badrummet jag ska renovera. Mitt projekt är på G. Äntligen säger jag bara, äntligen.

Hoppas alla får en bra kväll, -helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0