Nelly.com

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

Hur snyggt är det inte med blått på sommaren när man börjar bli brun? En mönstrad topp till ett par enfärgade trosor kallar i alla fall jag fantastiskt. Rösta snälla :)

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

Här är ett annat alternativ. Som sagt, jag tycker det är super läckert med en mönstrad topp och en enfärgad underdel. Tycker du som mig? Rösta på mina förslag! :)

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Ännu en till mönstrad topp. Inte illa pinkat. Här körde jag på en svart underdel vilket är fantastiskt snyggt. Sätt igång att rösta! :)
Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

Vem behöver inte lite flashigt i sin vardag? Lite neon färger skulle hjälpa dig att se grymt snygg ut i sommar. En stark blå neon färg mot en solbräng hud, kan jag inte annat än ge tummen upp för. Rösta på den om du tycker lika. :)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Röstade nyss 5 sjärnor på den ljusblå :)

2010-03-29 @ 18:52:33
URL: http://michelledahlstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0