Kompis det går bra nu

Dagen började med att jag vakande upp hemma hos Jennifer med henne och Emma. Emma och jag tog 12 bussen hem och när jag väl var hemma halv 2, då blev det lite chill i två timmar. Sedan myste jag lite med mamma tills det blev dags för middag. Söndagsmiddagen var utsökt, bra kocken Olsen. Det serverades god marinerad fläskfile, klyftpotatis, beanaisesås och grönsaker. Låter inte det ljuvligt gott? Om inte annat kan jag tala om för er att det var det. He he.

När jag ätit klart satte jag igång med att skriva mitt cv. Jag är klar och väldigt nöjd. Dock vet jag inte om det blev lite väl långt... Men det löser sig. Jag är nöjd över min insatts och det är väl det som är huvudsaken. Eller?

Efter cv:t blev klart satte jag igång med att måla. Nu är jag klar med det för i dag med. Hur nöjd tror ni inte att jag är då? Jag har lyckats med så mycke på en sådan liten stund. Jag är sååå bra. He he.

Nu ska jag nöjda mig lite framför bra musik och mörkchoklad med hallon i. Så gott och jag är så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0