Järngänget

Toppen helg kanske jag kan börja med att skriva? Det började med att jag åkte till min älskade Emma i fredags. Vi gjorde det vi är bäst på. Äta, sitta och håna folk vid datorn, snacka skit och kolla på film. Vi tänkte vara lite kreaktiva och göra en ny kladdkaka. Lyssna här. En kladdkaka med digestive botten och daim bitar i smeten. Låter inte det för(jävla) gott? Men när vi sedan smakade så var det inte alls gott. Vanlig kladdkaka är grejen! Smeten var mustig, fluffig och för tjock plus att det varken smakade digestive, choklad eller daim. Inte så lyckat kanske. Men vi hade en underbar kväll. Kollade på en massa fyllo-kort. Det ena var värre än den andra. He he.

Sedan igår gick vi upp vid 8, Emma skulle jobba så jag åkte hem. Jag kom hem, umgicks med min moder i några timmar. Kollade på 2012, jag övningskörde, hälsade på syster och lite annat. Mycket mysig lördags förmiddag. Sedan fixade jag i ordning mig och tog 19.30 bussen till Tierp, där Emma och Josefine möter mig och vi knallar iväg till Hemköp för att köpa lite nödvändiga saker. Väl inne på Hemköp så gör vi en sak vi alltid råkar göra. Skämma ut oss! Emma typ skriker och säger en sak om en person så kommer personen och går precis bredvid. Haha. Vi tog åtta bussen till Jen och förfestade, sedan gick vi vidare till Jocke. Helt lyckad kväll. Jag fick ju vara med mina bästa, det är ju alltid lika bra. Hur tråkig festen än är, kan vi göra vårt bästa och det blir oftast ett lyckat resultat.

Just ja. Vi har ju döpt vårt "gäng". Nu mera kan ni kalla oss för Järngänget. Haha.

Idag blir det nog rätt lugnt. Beställa ett och ett annat plagg kanske? Skulle heller inte sitta fel med chips och dipp med en bra film. Men inte det heller, jag ska nämnligen måla inne i badrummet. Och börjar snart! Sedan ikväll ska jag nog träffa Mr. Joe Big Toe.

Ha en bra söndag helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0