Jag ska måla hela världen lilla mamma

Vad händer idag tro? Kanske jag ska hålla på med mitt projekt? Rätt gissat. Idag ska jag måla taket och listerna i badrummet, men först av allt ska allt, precis allt ut från badrummet.

Jag har bytt tema också. När jag och mamma gick runt och kikade på olika badrum igår insåg jag att jag skulle byta. Det jag hade var jätte bra, skulle bli skit snyggt men jag kom på ett ännu bättre tema så nu jäklar ska jag fixa det här.

Senare idag ska jag plugga sedan blir det nog filmkväll. Det är ju söndag, finns inte så mycket att göra då.

Nu ska jag sätta igång, på med målarkläderna och börja arbeta. He he.

Jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0