Jag och min vanliga tur?

Nu har jag börjat på riktigt, jag på påväg mot ett mål. Det är så skönt att kommit såhär långt. Taket är målat, lister är målade, fönster och- dörr karmar är målade, väggarna är spackade och allt är ute. Imorgon kväll ska jag försöka måla väggarna, snart ska jag åka och köpa inredningen. Detta blir lyckat!

Nu är det bara toaletten, handfatet och badkaret som ska ut. Det fixar jag i veckan. Detta blir ett lyckat projekt, jag känner det på mig. Tummen upp för det!

Hur som, nu borde jag plugga lite matte för att kunna göra provet snarast men jag känner verkligen ingen ork. Så jag kollar på film med mamma istället och pluggar lite innan jag somnar ikväll.

Just ja. Jag skulle ju berätta en rolig sak som hände idag. När jag skulle börja göra om badrummet och då började jag med att skruva ned allt och lyfte ut precis allt från badrummet. Så kommer mamma och säger: "Du, gumman. Skulle inte du ta för och-efter bilder? Har du redan hunnit gjort det?" Jag höll på dö av garv. Jag hade hållt på med allt det där och hade även glömt att bilder skulle tas. Så det var bara för mig att skruva upp allt, lyfta tillbaka allt till sin plats och ta kort. Sedan var det bara att skruva ned allt och ut med allt ännu en gång. Haha, jag och min tur alltså.

Men hur som, detta lär bli lyckat. När det är klart kommer det upp för och-efter bilder i bloggen också. Håll utkik!

Nu: Film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0