I've got soul, but i'm not a soldier.

Godmorgan alla läsare.
Idag ska jag nog ha fullt upp hela dagen, så kommer nog inte bli så många inlägg, hehe. Men nu om någon minut så ska jag och mamma åka till Gävle för att handla inför rustningen. Vi blir nog där några timmar, sedan hem igen fixa lite. Ett snabbt träningspass skulle inte sitta fel och sedan vet man aldrig vad som händer ikväll.
_____________________________________________________________

Det finns alltid vissa frågor som cirkulerar runt i huvudet. Det finns inga svar utan man får bara grubbala. Just nu är det så för mig. Jag vill ha svar på mina funderingar, hur får jag dem svaren?
_____________________________________________________________

Idag fyller godingen Angelica Gustavsson 19 år. Grattis och hoppas att du får en underbar dag. Jag saknar dig älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0