I'll love you forever

Har precis kickat hem lite kläder från Asos. Hoppas de passar så jag har lite nytt och frescht. Har även lite kläder och skor från hm påväg. Man blir alltid lika glad när man skaffar sig lite nytt. Bilder kommer om ca 3-4 dagar när kläderna kommer.

Läste Emmas blogg och blev lite rörd av ett vackert inlägg. Jag vill bara medela att hon är min bästa vän och jag skulle inte klara en sekund utan henne. Hon är... ALLT! Hur är man då? Jo, man är det jag vill att en vän ska vara. Alla har sina egna uppfattningar inom denna kategori så jag tänker inte rabbla upp allt som är bra hos Emma för jag ser det som en helhet. Hon är bäst i hela världen och det är inte lätt att vara det i mina ögon, men den där Emma lyckades. Emma Olsén är den perfekta bästisen! Jag kommer alltid älska henne mest! Har jag sagt det?


Kommentarer
Postat av: din E

DU ÄR MIN MIN MIN

OCH BÄST BÄST BÄST



<3

2010-03-01 @ 20:35:44
URL: http://emmaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0