Galen helg enligt mig

Som alla vet har jag inte varit så fantastiskt duktig på att skriva i bloggen. Men jag har mina anledningar. 1. I Fredags så var jag till Knivsta sedan när jag kom hem åkte vi till Gävle/Valbo för att shoppa. När jag kom hem efter det var klockan 22. Och då orkade jag inte göra så mycket. Kollade på film och tog det lugnt.
Lördagen var lika galen den. Vaknade 9 och var hur pigg som helst, det blev en lång (1.5 timme) frukost med mamma. Seda målade jag i badrummet och efter det var det bara att packa i världens fart och eftersom jag renoverar badrummet finns det ingen dusch. Så mamma fick köra mig till Sofia 13.05 och bussen gick 13.25. Gooooooood luck. Men det slutade med att jag fick hoppa in i bilen, helt blöt och osminkad så fick mamma köra mig till Tierp och där mötte jag upp väldens bästa Emma.

Vi tog bussen till Jennifer där en MaryKey tant höll hus. Vi provade på några produkter och pratade. Helt okej roligt men dock var inte alla produkter bra för just mig. När hon gick fick vi en gåva. Min var en ögonskugga. Sedan packade Jen och efter det Konsum vidare till Jen's Pappa. Väl i Tierp så säger Jennifer "jag har inte mitt busskort med mig!!!!" Lyckat, så det var bara för henne att betala 50 spänn. Hos Emma blir det lekar för min och Jennifers del. Det fortsätter med Middag, Styling, dricka och såklart...... PARTY!

Vi befann hos Emma efter festen. Klockan var väl runt 4-5 innan vi somnade. Och det gav resultat. Jag som aldrig sover länge sov till 12. Helt otroligt! Men skönt var det. Det blev en chill dag med massor av onyttigheter. Vid sju var jag hemma igen och då blev det film hela kvällen.

Tack för en bra, men som sagt galen helg. Puss.

(Håll utkik, bilder kommer!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0