Första Mars

Nu har jag inte skrivit på ett tag nej, har liksom inte haft tillgång till en dator men nu så.
Hur som, första Mars börjar bra. Ledig från jobbet bara sådär när jag förra veckan hade sportlov. Vänta.. Sport-lov. Jag minns inte att jag var så speciellt sportig av mig. He he. Eller jag har dansat. Det räknas så det så.
Kanske några meningar om min helg nu då? I torsdags tog jag 22 bussen till Jennifer, hon tvingade mig kolla på OS. Hockey. Tjej-hockey = ruttet. Dom förlorade också, mot Finland. Os är alltid lika tråkig må jag säga. Hon ville gottgöra mig så slog på sommaren med Göran, min favorit. He he. Efter filmen så gick vi till sängs, dock låg vi och prata till tre.

Sedan rullande vi in på fredagen och då började vi småstäda, plocka undan prylar (hallspegelln framför allt! Eftersom den blev snodd förra festen). Sedan åkte vi och köpte groggvirke, pizza, godis och chips. Kom hem och fixade oss och vipps så var snart festen igång. En lyckad kväll med för mycket skratt. He he.

Igår, lördag så åkte jag och Emma från Jennifer vid 12, hem till mig för att fixa oss och vidare till Heby på fest. Vi anlände i Heby ca 20 och festen började snart i full gång. En fantastisk kväll med min godingar helt enkelt.
Igår var jag och Emma sugna på nått onyttigt när vi skulle sitta på en buss i en timme så gissa vad vi köpte? Chips och dipp. Vidriga måste jag säga, men det var fruktansvärt gott.

Bilder kommer.

Nu sitter jag här, ledig  och bara njuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0