Enhetsbyte, a & o, vinklar, skala, volym och pythagoras sats

Tar fucking död på mig. Geometri är det absolut svåraste och jobbigaste kapitell i denna mattebok! Hur ska man kommaihåg allt? Det är ingen som kan lära mig, alltså en lärare utan jag måste komma på mina egna lösningar, vilket tar tusen år längre. Dra åt skogen med dig jävla matematik!

Skolan tar död på mig, jobbet tar död på mig, vissa personer tar död på mig. Kanske dags att låsa in sig med sina bästa? Kanske resa? En tripp till London med Emsipemsi kanske man skulle unna sig? Boka Hultsfred nu borde vara en positiv sak i mitt liv just nu. Hultsfred är det bästa som finns. (På tanke om hultsfred, vilka drömmar jag har drömt nu flera nätter i rad. HAHAHA!)

Som tur är så ska jag imorgon träffa Joel och sedan ska jag vara med min bästa vän Emma hela helgen. Precis vad vi behövde nu. En helg med oss! Jag saknar min bästa vän, det finns ingen som hon. Hon är för bra för att vara sann den där filuren.
Jag är så glad över alla vänner jag har och min familj. De som står mig närmast hjärtat värmer mig varje dag fasten de inte finns där jämt. Jag är bara så tacksam över att jag har dom. Mina änglar. Flickor som pojkar.

Just det ja, det hände en jätte konstig sak idag. För inte alls längesedan (max 1,5 vecka sedan) fylldes min mobil på med 300 kronor. Vilket skulle räcka väldigt länge tänkte jag, eftersom jag ringer gratis till Comviq och Tele2 och jag har bara ringt Comviq och Tele2 operatörer eller vad det heter. Men så idag när jag ringde Sanna så pep det till och det bröts, så jag tänkte ringa upp igen, men då hade jag 0 kronor kvar. Vart har mina pengar tagit vägen? Jag blir tokig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0