En dag kvar...

Till ett efterlängtat lov! Fast jag kan dock inte ha så kul på lovet. Har en massa jäkla plugg att göra. Räknade ihop mina inlämningar/prov. 12 stycken inom två veckor. Detta är fan inte riktigt klokt! Jag har varit på tok för slö under min apu tid. Matte provet skulle jag ha gjort i februari och det är fortfarande inte gjort. Jag måste klara det här!

Min vecka ser ut såhär: 
Torsdag: Gå utklädd som påskkärring, nej det ska jag inte men jag ska nog träffa Mr. Bigtoe.
Fredag: No idea.
Lördag: Fest i Tärnsjö.
Söndag: Plugga.


Veckan efter (LOV)
Måndag: Plugga.
Tisdag: Plugga.
Onsdag: Plugga.
Torsdag: Inga planer.
Fredag: Inga planer.
Lördag: Jennifer och Linneas fest.
Söndag: Plugga.

Såhär ser veckorna ut för mig, men som vanligt så kommer det här se helt annorlunda ut när jag väl är där. Undrar jag hur många dagar det blir att jag pluggar egentligen.

Hur som, nu ska jag och mamma kolla på en svensk komedi, vi får se vad den har att erbjuda.

XOXO.


Kommentarer
Postat av: Miss E

här fanns det inte mycket tid över till mig ;)

2010-03-31 @ 21:16:07
URL: http://emmaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0