Det blir aldrig 100%. 80-85, man får nöja sig där.

Jag skrev nog här om dagen att jag skulle köra ett långt inlägg om vad som hade hänt förra veckan, men så satt jag och försökte komma på nått vettigt, men vet fan inte om jag hade nått att skriva.

Det som hände var att jag blev klar med badrummet, var och shoppade tre dagar, var på anställnings intervju två gånger, var med Emma och Joel och jobbade. Så kände att det fick räcka, kort och gott.

Kanske att jag kan köra ett inlägg på det nya badrummer, för och efter bilder om ett tag! För nu vill jag inte vara för snabb ut med det. He he.

Kan kanske berätta lite om igår? För det minns jag nog. He he. Ja, hur som. Dagen började med städning, fortsatte med att Sofia skjutsade mig till tåget och jag åkte till Uppsala. Väl i Uppsala möter jag på Emma, Johanna, Jennifer och Rebecka. Men tar med mig Johanna och går på arbetsintervju. Efter det gick vi till Donken för att hälsa på Emma. Blev kvar till sju och då följde med Emma hem och sedan blev det en mys-söndag hos henne.

Nu ska jag lyssna lite på muuusik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0