Crazy

Visst är det irriterande när man ringer och ringer hela tiden till en person och den inte svarar? Jag blir tokig. Jag har kanske ringt 20 gånger nu och inget svar. Det blir lite extra jobbigt för att det är bråttom och viktigt. Fan.

Halv 4 åker jag till Uppsala, möter upp Emma och sedan ska jag på en intervju klockan halv 8. Så nu är det dags för mig att duscha, fixa mig och leta på alla dessa kattprylar som Emma ska låna. Jag har nämnligen en kattutrustning och hon ska på maskerad imorgon, eller studentskiva med temat. Det börjar på P....... Och Pelle Svans-Lös passar väl in där? He he. Emma är så gó. Nej, nu ska jag ringa min syster och fråga om jag kan duscha där. (Badrummet renoveras så finns ingen dusch. He he.)

Ha en kanon dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0