4 dagar och 20 timmar senare....

Sitter jag här och skriver igen. Jag säger bara, vilken jävla vecka! Jobbat som en galning, varit sjuk och allt har varit stressigt som vanligt. Jag och mamma har varit till Gävle och handlat till badrummet tre gånger, handlat i Tierp två gånger och ja, behöver jag fortsätta?

Igår var vi och handlade, bara jag och mamma. Badrummet är helt klart ikväll. Äntligen.

Jag saknar min Emma. Träffade henne i måndags, men det är nästan en vecka sedan. Inte ok enligt mig.

Hur som, nu ska jag gå och sy gardiner och fixa lite. Jag kan inte få till något bra att skriva om nu när jag är mitt i min rustning.

Ha en bra dag och lyssna på den här låten. Hon är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0