Underbart

Jag har bara en skoldag kvar nu innan tentan i Augusti. Undebar känsla! Men imorgon är det slut provet för de här två veckorna, och jag hoppas verkligen att det går bra! Nyss skrev jag ihop en uppsats (en till, vet inte hur många jag har krivit på två veckors tid!) Men fan så skönt, snart är det över!

Jag ska nog ut i solen en stund nu. Har liksom inte kunnat plugga ute, fick solsting. Haha.
Snart kommer grisen hem och då vet jag inte vad som hittas på. :)

Igår träffade jag Emma. Hade inte gjort det på typ två veckor. Helt sinnes!

Hoppas verkligen på sådant här underbart väder på fredag. Midsommar kommer tillbringas med mina fina först i Östhammar, sedan i Öregrund. Puss på det vet jag.

Nu måste jag gå och läsa lite i solen. Det låter roligt va? Inte ett skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0