Trodde jag betydde mer än såhär...

Kanske borde förklara min helg lite kort. I Torsdags fyllde Joel år. Så efter skola och arbetsförmedlings möte åkte jag dit. Firade honom med paket och fika. Av mig fick han två t-shirtar och två Lasse Åberg glas. Sedan fick han en massa fint av familj och släkt också.

I Fredags gick jag i skolan och efter det jobbade jag. Kom hem halv 11 och då blev det tv mys tills sent inpå natten.

Igår Lördag jobbade jag till nio. När klockan var ungefär fem-i-nio ser jag att mamma och Simon står i kön. Underbara dom är som kommer och hämta mig efter jobbet. Så eftersom dom hämtade mig kom jag hem vid 10 ungefär. Inte dåligt. Joel kom vid elva och då kollade vi på tv och hade det mysigt hela kvällen/natten.

Idag vaknade vi halv 12 åt frukost, och chillade i några timmar, sedan åkte Joel hem och jag åkte till Älvkaleby. Eller vad fan det heter. Haha!

Hur som, kanske kommer upp lite bilder sedan. Ska äta nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0