Lyckat säger jag bara

Igår kom bästis Emma hit. Vi tog det chill, satt vid datorn mestadels för att planera in sommaren med alla dessa resor. Gotland, Peace & Love och alla de andra. He he. Under hela dagen åt vi ingenting så när klockan nästan blev sex höll vi på dö. Huvudet dunkade sönder, magen kurrade, ögonen gjorde ont. Fan hur klarar folk att svälta? Haha! Hur som helst, vi fick en lägenhet i Gotland, hur fräsch som helst! Hyran var dock lite hög men vad gör det om hundra år? Hehe. Den är värd varenda krona! Peace planerade vi inte lika detaljerat dock men vi kollade tältet, ifall det skulle vara trasch eller så. Ja. Dety började med att vi inte hittade några pinnar, de pinnar som gör att tältet kan stå. Lyckat. Men efter många om och men fann jag det bakom några brädor i boden. Mamma är expert på att gömma mina grejer! När vi sedan tog ur pinnarna ur påsen var nästan alla sönder. Söran hade gått av och ja. Det var inte vackert. Men vi försökte ändå, och vi fick i en pinne då upptäcker vi mögel. Det var mögel på vårt tält. Det har legat fuktigt i ett år. Det är inte okej. Så vi kastade ihop allt och gick raka spåret till datorn och letade upp ett nytt TR (TEAM ROCKET) tält. Jag tamme fan inte hur vi lyckas med allt..

Idag har jag legat sjuk hela dagen. Har knaprat tabletter hela dagen och försökt sova och vila så mycket som det bara gick. Lite drygt att ligga inne när det är gassande sol ute, men kände för att bli frisk. Ska jobba imorgon och typ hela nästa vecka och veckan efter det, så känner verkligen inte för att jobba med hosta och snuva. Det kanske var värt att ligga inne idag. Hostan är nu mildare och jag har lättare att andras. Tummen upp för det.

Nu tänkte jag faktiskt sova så jag orkar upp till jobbet imorgon. Hoppas alla har haft en bra dag i solen och vart ni än har varit. Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Patrik... typ!

en snygging ;)

2010-06-14 @ 19:02:49
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0