Eclipse

Impuls köpte biljetter till Eclipse nyss till mig och bästa vännen Emma. Vi två massa gott, en bra jävla film (tror jag) Kan det bli bättre en onsdags kväll? Nej, skulle då inte tro det!

Blev dock lite strul med betalningen. När jag hade köpt biljetterna och allt var klart, jag hade köpt de med mammas kort. Så stod det att man skulle ta med sig betalningsmedelet. Vilket i mitt fall var mammas bankkort. Jag kan ju inte ta med mig hennes kort liksom, så ringde kundtjänst och dom kunde inte göra nått åt saken. Kärringen i luren sa "Ta med dig kortet eller missa filmen!" Jävla bitterfitta. Jag tänker då inte missa filmen!  Men det här löser vi. På något sätt. Hehe.

Nu ska jag duscha och fixa innan jag måste åka till Uppsala. Hoppas alla får en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0