Om jag ändå visste

Haft en liten blogg semester. Hehe. Under de här dagarna har jag mest jobbat. Men har varit med Emma några dagar också, träffat deras nya fosterbarn Karrar (stavning?) och han var snäll. Sen i torsdags och fredags var det Björklinge badet som gällde för oss. På fredagen kom Jen och gjorde oss sällskap också. Sedan på kvällen fixade vi oss, åkte till Josefine och förfestade och sen var det VIP som gällde. En bra kväll. Inget nytt som hände, det gamla vanliga. Skratt, alkohol, pussar, dans, tjaffs, skratt igen, massa fula kort, fulla människor, skratt igen men sen när jag åkte hem fick nog Emma väldigt kul, eller? ;)

Lördagen tillbringade jag och tusentals andra människor på Gröna Lund i Stockholm. En fantastisk bra dag! Och jag har en ny favvo karusell! Wiho! Vi hade så kul. Det var jag, Simon, mamma, Sofia och Micke som åkte dit. Ja, himla kul faktiskt. Sedan så fort vi kom till Tierp så var jag tvungen att ta tåget till Uppsala för att jobba. Mindre kul.. Natten var bara dryg och lång! Kom hem vid 8 igår på morgonen, sov till 13 ungefär. Då mamma kom upp och väckte mig och frågade om vi skulle ut och åka med båten, men jag tackade nej. Lite för trött och sedan skulle Joel komma till mig på eftermiddagen. När ham kom åkte vi och badade i Untra Dammen, mycket mysigt! Och köra bil barfota är great! Hehe. Så alla vet. Sen åkte vi hem, kollade på sommaren med Göran och hade det riktigt mysigt.

Idag ska jag jobba. Börjar 15 och slutar 23. Då åker jag hem till Joel och sover, går typ inga bussar till mig. Drygt!

(Bilder kommer inom kort!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0