GOTLAND BABY

Om 5 timmar rullar bilen iväg mot Nynäshamn och sedan vidare till Gotland med mina två bästa. Kan det bli så mycket bättre just nu? Livet är totally fantastiskt!

Snart har jag packat klart, men förstår inte hur jag ska få med mig allt. En cykel, två stora väskor, en mellan väska, en liten väska och två kassar. Lyckat! Jag är inte ens klar, har en känsla att jag måste packa om. Mamma kollade på mina väskor och sedan på mig och sa att jag skulle behöva packnings hjälp. Oups!

Jag kan inget annat än att längta! Snart bär det av. Idag! IDAG! Det är IDAG! När vi kommer fram bor vi underbart fint också. Vi har hyrt en super fin lägenhet mitt i Visby.



Här var några bilder på lägenheten vi ska bo i vecka 29. Inte dåligt fin. Jag kommer garanterat att stor trivas!

Nu ska jag packa det sista, äta lite mat och fixa naglarna. Det är mycket att stå i alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0