Blake Lively



Jag har till och med funderat lite på hur jag ska göra med mitt hår. Och Blake Lively (som är mest känd i namnet Serena Van Der Woodsen från Gossip Girl) har mycket fint hår enligt mig. Det är inte för ljust och det är viktigt, för jag passar inte i super ljust och sen tycker jag det är finare med lite mörkare blond nyans. Men något sådant hade jag nog tänkt mig. En aning mörkare kanske. Men hur jag ska ha frisyren är dock en annan femma.

Ska man köra med en lugg eller inte? Klippa av det eller spara ut? (Spara ut kommer det troligtvis bli för jag stor bölar om jag klipper av en cm!) Det är så svårt! Jag vill ändå se en förändring.

Lite tips skulle inte sitta helt fel nu alltså.


Kommentarer
Postat av: dinjen

Älskling , jag tycker du är jätte fin i lugg :)

2010-01-10 @ 20:52:47
URL: http://jenniferstahlberg.blogg.se/
Postat av: jen

inte så farligt som det låter kansk e:P haha .. kan berätta när vi ses ! <3

2010-01-10 @ 23:37:08
URL: http://jenniferstahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0