LOVE LOVE LOVE

Vårt badrum blir nog fruktansvärt snyggt inom kort. Ritning efter ritning, det blir bara bättre och bättre. Vad mer kan man säga? Jag är nöjd med min insatts, dock kommer jag hålla på med detta hela sju veckor till ungefär. Då ska en hall och två toaletter vara helt renoverade med en ritning och motivering till. Ingenting är svårt om det är roligt.

Nu ska jag nog kolla på lite kläder, kanske kicka hem lite nytt? Inte fel, inte fel. Efter det blir det nog en lugn kväll, så jag kommer i säng före halv elva. Jag måste vara pigg imorgon så jag orkar köra en timmes träningspass på morgonen.



Jag saknar mina två grisar. Har inte träffat dom på flera dagar nu. Men det är väl så, praktiken tar död på oss alla. Att jobba är nog ingen bra grej tror jag. Man blir trött och hängig. Vilket inte är så kul alla gånger. Men är man med mina grisar har man kul ändå ska ni veta. Nu ska jag kolla kläder sedan upp till badrummet och mäta väggar och sådant.

Em och Jen. LOVE LOVE LOVE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0