Som sagt, galen natt

Vi började med förfest hemma hos Jennifer. Där blev det ja ni vet, spel-singstar-dricka-skratt och tokigheter. Vid 23 tiden gick vi vidare mot Jockes place och där bjöd han på kycklingwok och ris. Det var gott då, men idag hade jag inte ätit det med tanke på vad som var i. He he. Kankse lite sprit, turkiskshots och ja ni vill inte veta. Men som sagt, då var det gott. Jag var mannen i huset den kvällen. Vilket jag ångrar stort! Killar är ju galna. Totally galna!
Mitt huvud gör oooont! Vill ni veta varför? För att jag slog i huvudet i ett bord. Skönt. Verkligen. Jätte skönt. Eller rättaresagt Jocke slog mitt huvud i bordet. Ha ha. Ja. Galen natt. Vid tre var jag yr av smällen så då fick vi alla nog och gick hem till Jennifer och sov.

En lyckad kväll var det i alla fall. Mina vänner hade nog väldigt roligt såg jag på filmerna idag. He he.

Nu ska jag packa lite för ikväll ska jag vara med Emma. Mysa lite och så, sedan imorgon åker hon till London och kommer hem på torsdag. Dumma henne som åker sådär utan mig. He he.

Det kanske dyker upp både bilder och filmer om ett tag. Håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0