Sänder tanken till dig

Jag missade att skriva igår för att jag hade fullt upp. Dagen började med att min lillebror dunkar musik på högsta volym och sätter igång damsugaren, gissa om jag ville döda honom? Jag försökte få honom att sänka och damsuga om en stund så jag fick sova klart. Men icke, egot själv är Simon det. Då gav jag upp och klädde på mig för lite frukost med Joe(bigtoe) Ha ha, tycker det är skit kul. Men det är nog bara jag som tycker det.

Vid 11 ringer mamma mig och berättar att min morbror hade råkat ut för en olycka på jobbet. Han kapade två fingrar klockan 4 på morgonen. Fördes till Akademiska sjukhuset i Uppsala och på eftermiddagen pågick en operation i tre timmar, han ringde efter och jag fick prata med honom. Han mådde inte bra, han hade fruktansvärt ont och hade inte sovit på flera timmar med tanke på att han hade jobbat natt så han hade varit vaken över ett dygn. Jag sänder tanken till dig och hoppas att allt blir bra. Tycker så synd om honom. Det måste ha gjort så ont.
 


Lite senare så ringer mamma och säger att jag och Joel ska gå ut och knäppa kort för att det är så mycket snö och hon ville komma ihåg det, så fota är var det bästa. Ha ha hon är så gó så jag var bara tvungen att göra det. Det blev en hel del med kort och vi sprang runt och fotade lite.







Här har ni lite roliga bilder att kolla på. He he.

Igår kväll tvingade mamma mig att kolla på drag me to Hell som jag såg på bio för ett tag sedan, lika dålig denna gång. Ha ha.  Men vi avslutade med Step up så jag blev glad, he he.

Idag ska jag städa hela huset = duktig tjej. Sedan blir det att jag drar till Jennifer ikväll och imorgon har hon fest och på lördag ska jag till Heby. Känns som det blir ganska få inlägg denna helg, men ska göra mitt bästa.

Ha det så bara alla läsare.


Kommentarer
Postat av: johanni

så hemskt!!

2010-02-27 @ 13:11:10
URL: http://hijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0