♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.

Klockan är bara tjugo över åtta, snart halv nio så någon mat har jag faktiskt inte hunnit proppa i mig. Men det jag har ätit är några rutor choklad. Choklad från min adventskalender. Hade missat några dagar så fick faktiskt 4 stycken. Ganska mumsigt såhär på morgonkvisten.

Alltså, jag kommer aldrig växa ifrån julen. Det spelar ingen roll om jag är 10 år eller 20 år. Jag måste ha en chokladkalender varje år (Minst en!). Baka julbak, äta pepparkaksdeg tills man nästan spyr, kolla på kalle på julafton är ett måste! Man blir som ett barn igen när julen kommer. Det är mysigt tycker jag. Och julens familjemys, bara det är underbart! 

Men hur som, det här åt jag idag; 4 choklad bitar från julkalendern.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0