KOM HEM TILL MIG BÄSTIS

Emma är i Cypern. Vilket betyder katastrof.. Jag behöver henne nu, här!

Hus som helst, de senaste dagarna har jag spenderat med Joel, Emelie och Ponuts. Det har varit awesome. Dock har jag inte träffat Emelie sen i Lördags så känner att det är dags nu igen. Under den här veckan och förra har jag färgat håret, blivit klar med mina kurser, köpt en mobil (eller ska), Emma har lämnat mig och åkt till Cypern, jobbat, busat med Emelie och Pontus, Varit med Joel, kommit på Jennifer när hon kärleks smsar med, gått i skogen mitt i natten. Ja det är väl ungefär det jag har gjort.

Nu står Theo här och drygar så är lite svårt att skriva. Men kanske man skulle fixa lite lunch eller ta sig en promenad? Tror det blir lunch. Haha. Sen film på film tills mamma dyker upp här för att hämta mig.

Känner att det skulle vara skönt att ha kvar bloggen, kunna skiva av sig lite om dagarna. Men varför egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0