Godmorgon världen, vilken underbar dag.

Dagen började med en fantastisk frukost med mamma. Det behövdes. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Mor och dotten morgon, inte fel, inte fel.

Nu har jag hittat på en massa med bus. Emma du saknades här, jag fick skratta för mig själv. Dumma unge!
Hur som, om två timmar ska jag bege mig till Da buss. För att åka till Jennifer som har födelsedags kalas tillsammans med Linnea ikväll. Det kommer troligen bli ett JÄVLA kalas. Lääääängtar. Hur som, jag är sitter här helt oduschad, ofixad, har inte packat eller tänkt ut vad jag ska ha på mig. Och jag ska göra allt på två timmar. Grattis Sandra.

Nu, lets så in lite paket. HEHE. (JENNIFER LÄS EJ)

Puss och kram. Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0