Välkommen till min nya blogg

Jag var tvungen att starta en ny blogg. Det var inte min vilja. Min förra blogg blev knas, det gick inte att logga in. (http://solsen.blogg.se) Någon dum jäkel hackade sig säkert in och bytte lösenord så jag kom inte in i min egna blogg. Så därför fick jag lov att börja om. Från ruta ett.

Ja, fantasilös kan ni då kalla mig. Alla kanske undrar varför jag döpte min blogg till SBKO? Jo, eftersom jag suttit i flera timmar och tänk. Tills sist gav jag upp och kände att jag inte riktigt brydde mig om vad jag döpte bloggen till. Hur som haver, sbko är initialer av alla mina namn.

Det fulaste jävla namnet ever. Men vem bryr sig? Sbko? Komiskt.
Men välkommen till den här tråkiga bloggen. Eller nej, super roliga menade jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0